С голямо притеснение научих, че след 10 януари автобуса до Алеко - No66 ще бъде спрян, като нерентабилен. http://www.sumc.bg/bg/news/42/prekratia
С това Цеко Минев и приятели все повече се приближават до цел номер 1 – никой да не може да се качва на Витоша освен чрез техните лифтове и то само, когато те решат да ги пуснат (пък и хората да не виждат какво се случва в планината). Този техен монопол над планината определено е доста изгоден планиран.
Причината за спирането, която се изтъква от центъра за градска мобилност много ми напомня за начина, по който беше приватизирана общинската "Въжени линии" (лифтовете също бяха обявени за нерентабилни). Пък и доста неубедително, все пак градският транспорт не беше ли 'социална придобивка', тоест субсидирана от държавата, а не 'рентабилен' бизнес.
Колкото до нерентабилноста – автобусът винаги е пълен, друг е въпросът, че шофьорите си прибират в джоба парите от байкърите. За всяко колело се плаща и тези пари се прибират от него. Освен това, като се има в предвид, че шофьора е някой селски тарикат, който краде останалата нафта, нещата стават прозрачни. А в рейса никога няма места от Драгалевци. Недоразуменията покрай тази линия са адски.
Ето как стояха нещата миналата година: билетът, ако беше двупосочен можеше да се купи само от Хладилника и то само в деня на пътуването. Съответно трябва да отида до Хладилника в същият ден, да си купя билета и да хвана рейса от Драгалевци, защото ми е по-близко. Освен това, този рейс се движи всеки ден, макар и да има само по 4-5 човека в делничен ден. През уийкендите със сигурност си избиват разходите. Но не, ние ще го закрием въобще, а не да го оставим да се движи само събота и неделя.
От цялата работа най-пострадали са пенсионерите, както съм писал и тук - Засегнати страни. Автобуса беше добър вариант за тях да се качат в планината... Е и байкърите, но за колела кой мисли.
Жалко е, че софиянци всъщност не са вече софиянци и хич не им пука, как им се отнема нещо тяхно...
Ето и връзка към петиция против спирането на автобусните линии:
http://bgpetition.com/peticia-avtobus-66/index.html
С това Цеко Минев и приятели все повече се приближават до цел номер 1 – никой да не може да се качва на Витоша освен чрез техните лифтове и то само, когато те решат да ги пуснат (пък и хората да не виждат какво се случва в планината). Този техен монопол над планината определено е доста изгоден планиран.
Причината за спирането, която се изтъква от центъра за градска мобилност много ми напомня за начина, по който беше приватизирана общинската "Въжени линии" (лифтовете също бяха обявени за нерентабилни). Пък и доста неубедително, все пак градският транспорт не беше ли 'социална придобивка', тоест субсидирана от държавата, а не 'рентабилен' бизнес.
Колкото до нерентабилноста – автобусът винаги е пълен, друг е въпросът, че шофьорите си прибират в джоба парите от байкърите. За всяко колело се плаща и тези пари се прибират от него. Освен това, като се има в предвид, че шофьора е някой селски тарикат, който краде останалата нафта, нещата стават прозрачни. А в рейса никога няма места от Драгалевци. Недоразуменията покрай тази линия са адски.
Ето как стояха нещата миналата година: билетът, ако беше двупосочен можеше да се купи само от Хладилника и то само в деня на пътуването. Съответно трябва да отида до Хладилника в същият ден, да си купя билета и да хвана рейса от Драгалевци, защото ми е по-близко. Освен това, този рейс се движи всеки ден, макар и да има само по 4-5 човека в делничен ден. През уийкендите със сигурност си избиват разходите. Но не, ние ще го закрием въобще, а не да го оставим да се движи само събота и неделя.
От цялата работа най-пострадали са пенсионерите, както съм писал и тук - Засегнати страни. Автобуса беше добър вариант за тях да се качат в планината... Е и байкърите, но за колела кой мисли.
Жалко е, че софиянци всъщност не са вече софиянци и хич не им пука, как им се отнема нещо тяхно...
Ето и връзка към петиция против спирането на автобусните линии:
http://bgpetition.com/peticia-avtobus-66/index.html
Няма коментари:
Публикуване на коментар